راهنماي خريد دستگاه حضور و غياب

پاليزافزار توليد كننده انواع دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره ، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ، دستگاه كنترل تردد ، نرم افزار حضور و غياب ، تابلو روان و ساعت حضور و غياب

۲۱ بازديد
  • امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟ در ادامه به بررسي شاخص هاي مهم در انتخاب يك دستگاه حضور و غياب مناسب پرداخته ايم تا شما بتوانيد با آگاهي نياز سازمان خود به ساعت حضور و غياب را مرتفع نماييد.
  • شاخص هاي مهم در انتخاب دستگاه حضور و غياب مناسب عبارتند از :

نوع دستگاه حضور و غياب :

شما در ابتدا بايد بدانيد كه چه ميزان امنيت و حضور كاركنان براي شما در محل كار حائز اهميت مي باشد دستگاههاي حضور و غياب به دو دسته كلي دستگاه هاي بدون تماس كه شامل كارتخوان مي باشند و دستگاههاي بيولوژيكي كه شامل شناسايي اثر انگشت، تشخيص چهره و اسكن عنبيه مي باشد، تقسيم بندي مي شود.

در نظر گرفتن مكان و محيط كار :

اگر سازمان شما از چندين قسمت مختلف تشكيل شده باشد شما مي توانيد جهت سهولت در ساعت زني از چندين دستگاه حضور و غياب استفاده نماييد و يا يك ساعت حضور و غياب خريداري نماييد و آن را در محلي نصب كنيد كه دسترسي همه به آن آسان باشد. محيط كار نيز در انتخاب دستگاه حضور و غياب تاثير به سزايي دارد از آنجايي كه سنسور ساعت هاي حضور و غياب پاليزافزار داراي استاندارد IP65 بوده و ضد گرد و غبار و آب مي باشند نصب ساعت حضور و غياب در محل هايي بيرون از ساختمان كه داراي گرد و غبار بوده و يا امكان بارندگي وجود دارد، منعي براي كاركرد صحيح دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي وجود ندارد اما در محيط هايي نظير كارگاههاي چوب يا بيمارستان ها و مشاغلي كه با اجزاي فيزيكي انسان نظير دست ها سروكار دارند و يا احتمال انتقال بيماري بر اثر آلودگي تماس اثر انگشت از طريق لمس سنسور دستگاه حضور و غياب وجود دارد پيشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره پاليزافزار مي باشد.

انتخاب ساعت حضور و غياب بر اساس تعداد پرسنل :

انتخاب دستگاه بر اساس تعداد پرسنل از مهم ترين مواردي است كه در هنگام خريد دستگاه حضور و غياب بايد لحاظ گردد اگر محيط كار شما با تعداد پرسنل بالاي 500 نفر مي باشد در اينجا انتخاب دستگاهي با مشخصات فني و سرعت پردازنده بالا حائز اهميت مي باشد و شما بايد از دستگاه هاي حضور و غياب پيشرفته اي استفاده نماييد اما اگر تعداد پرسنل شما كمتر از 50 نفر باشد مي توانيد دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي و كارتي ساده استفاده نماييد.

 

شما مي توانيد ادامه اين مقاله را در اين لينك دنبال نماييد:

شاخص هاي مهم در انتخاب ساعت حضور و غياب مناسب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.